Sick and Tierd.

Jag börjar bli sjuk. Har snorat länge nu och börjar få mer och mer ont i halsen. Imorse när jag vaknade var jag hesare än Mr.Armstrong själv för sjutton..
Jag är nog just nu också tröttare än Trötter i de sju dvärgarna.  Fast det är självförvållat, faktiskt. Har legat på 3-4 timmars sömn denna vecka. Inte bra, men har man mycket att göra så har man.

I helgen har jag flängt runt. I fredags hälsade jag på Lego, mycket trevligt var det.

På lördagen flyttade jag mig vidare till Ida i hofors. Blev fest där på folkan.
Festen var okej. Lite för ungt folk där, fjortisvarning faktiskt.  Och så lämnade jag leget hemma, så jag kom inte in i baren.

Men, hur det än är så har jag och ida kul -alltid. Skrattar alltid med den där tjejen. Underbart


Nu, i skrivande stund känner jag att jag har något stelt i mitt hår som bildat en klump. Måste vara banan från bananbrottningen jag och Peter hade i går. Peter är idas pojkvän. Pratar alltså inte om min bror som också heter peter.

Dagens citat:
Peter: "Hur fan kan DiLeva skriva en låt om att fiskar badar i vatten, är inte det lixom självklart?"
Ida: "De kan ju simma i Akvarium."
Jadu ida, vad innehåller ett akvarium?;)


Nu lär jag sova. Får inte försova mig imorgon. Det är första dagen på min praktik. Jag ska tillbringa veckan på turistbyrån.

Nattinatt

-Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback