Singstar och öl.

Då sitter jag här i klubbens soffa och degar. Det är fredag och imorgon ska jag åka hem igen. Ikväll är det dags för avslutningsfest, eftersom gänget från östersund och västerås sticker hem imorgon. Tre bord har bildat ett långbord som står i stora rummet som ska dukas upp till middag ikväll och efter det blir det raj raj. Var hem en snabbis och hämtade singstar och mina öl. Tänk vad glad jag blev efter den trippen. Nyckelknippan som har varit borta någon vecka och gjort så att en stor klump vilat i min mage, låg i påsen med ölen i kylskåpet. Ett stort jävla jubel kom ur min mun och en ännu större lättnad infann sig i mage, kropp eller vart fan den nu kommer. Fy fan vad skönt! Nu slipper jag betala bytet av lås till tre personer. Nu kan jag låsa upp mitt postfack som , förmodligen, är fullproppat av reklam och skit. yeeeees.




Kommentarer
Postat av: Fotomuppen

Haha du kan du gumman!
när ska vi seeeees då??

Postat av: Helen

så snart som möjligt hoppas jag! nästa vecka någon gång tycker jag!! pusshej

2007-05-19 @ 00:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback