Skön måndag.

Kom hem från Umeå igår, grymt rolig tripp. Skönt att komma bort lite, få tänka på något annat för ett tag. Matchen sket sig och det var skit. Men för övrigt, var umetrippen väldigt väldigt trevlig.

Blev jag, lego och totte som drog upp. Fast  resan var lång milmässigt, gick resan fort, både hastighets- och käslomässigt. Men vi fördrev tiden så gott vi kunde änå. Bland annat genom att vissla franska- och andra nationalsånger, om och om igen..

Idag var jag tack och lov ledig så den här dagen har varit helt tom typ. Gick upp 11.30, satte mig vid datorn och har setat här tills nu -kommer göra det ett tag till.  Jag har självklart fixat lite grejer. Texter till hemsidan som måste läggas upp snart osv.... Men idag har varit en sån där skön nollmotivationsdag, eller hur man ska kalla det. Jag har inte orkat göra så mycket idag, men har samtidigt inte haft dåligt samvete för att jag inte gjort något.

Nu har jag fått ut lite samlad energi från dagens gång på min bror. han och två till kom oinbjudna och jag drar igång en fight. Skoj alltså.... Jag vann, tror jag, tycker jag...


Nu ska jag dricka lite mjölk och fortsätta bråka. Jag ska vara den där optimala lillasystern...
Jag slutar på ett villkor -att han diskar.

Tjing

/Helen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback