Goodbye my friend

Jag är väldigt trött. Har sovit totalt 10 timmar på tre dygn, vanligtvis ska man ju ligga runt 8h varje natt. Största anledningen till den stora bristen på antalet sovtimmar, är Skellfteåresan. 05.00 i tisdags åkte vi till Leksand och 06.50 gick bussen från ejendals mot Skellefteå. Hemkomsten till Ludvika skedde runt 11 på onsdag morgon. Resan dit var kul. Matchen var jobbig och hemresan tröttsam. Lyckades somna en timme eller två. Annars låg man bara och blundade, slog upp ögonen och slängde en blick på klockan som hade gått 10 min sen sist man kollade.
Men visst var det trevligt på bussen, .Kramkompisar är bra att ha.:) Man somnar lättar när man har någon brevid sig. Faktiskt.

När jag kom hem var det bara att sätta sig på bussen och åka till skolan. Hade en jädrans spränghuvudvärk, som man kan säga att den rädda min dag på ett vis. Var nämligen så att jag skulle gjort två prov igår men slapp det för att jag såg så förstörd ut.

Körde en HelenNaturell i går också. Alltså utan smink. Fasen vad kommentarer man ska få. "Helen, du ser så liten ut", "Du blir en helt annan person" osv . Är det verkligen så att smink gör en så stor skillnad, så att folk måste kolla en extra gång och dra fram det chockade ansiktet?
Ja, tydligen och det är lite småroligt.


Idag var jag ledig från skolan. Skönt att få sova ut tänker många, men det blev inge sova ut. Tog mig till stationen imorse för att säga hejdå till Sanna, som ska flytta till Norge.
Kommer sakna henne. Hon är lixom en av de bästa. Alla roliga saker vi har gjort. Alla våra roadtrips, nattligafotorundor, skvaller och mycket mycket mera. Goodbye my friend, see you in september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback