Midsommar och nakenbad.

I onsdags packade jag min väska och begav mig först upp till falun för att sedan, tillsammans med två andra hoppare från klubben, bege oss till orsa på midsommarbugi. Kan vara den bästa midsommarn jag haft på länge eller kanske någonsin. Hoppning, festa och en samling sjukt härliga människor fick mig att må så jävla bra dessa dagar. Hoppning på dagen och fest på kvällen -det är livet.
Själva midsommarafton blev lyckad. Vi bjöds på helstekt vildsvinsbuffé, vilket var väldigt gott. Efter det blev det dom klassiska lekarna där man springer fram till en pinne och ska snurra tio varv och sedan så fort som möjligt springa tillbaka till sitt lag.... Herregud. Var inte många sekunder jag stog på benen när jag skulle tillbaka och när man väl gjorde det gick det INTE rakt. Skum känsla när man ansträngde sig så mycket man bara kunde för att gå rakt men man drogs hela tiden mer och mer till höger. Som om det skulle vara världens starkaste magnet eller dammsugare som drog till sig en.. Haha, jaja, kul var det iaf. Efter det blev det dom vanliga... Ni vet, springa med en sked och potatis, säckhoppning osv. Som avslutning blev det brännboll. och bara det i sig var en intressant syn...

Runt midnatt var det dags för midnattsbad. Trevlig tillställning. Ca 20 fylla människor i alla åldrar nakenbadar i världens äckligaste tjärn där bottnen var av någon konstigt och äckligt jävla skit. Jag gick i .. åkte igenom botten och när jag stod med raka ben så var bottnen vid höften. Vi fattade nada. Dom sa ju att det skulle vara en sandstrand.. Nåja, vi simmade väl ut och skrattade ändå...Tills vi kollade till vänster och ser att den där omtalade sandstranden var endast 20 meter ifrån. Då skrattade vi ännu mer. Man var nog mer skitig efter det där badet än innan. Minnesvärt.

Kille 1 - Jag har aldrig ägt en sexleksak.
Tjej 1 - Räknas falukorv och pojkvän?
Vi körde leken "jag har aldrig" .. Intressant lek..

Hur som. Fem minnesvärda dagar. Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Tråkigt nog..

Ska på arbetsintervju imorgon.... Inget allvarligt jobb. men ett jobb och det behöver jag verkligen just nu.

Nu ska jag duscha. Hejsvej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback