Helg.

Happ. Skola om 10 timmar. Då är det tänkt att jag ska lämna in alla min femtioelva arbeten ( nio egentligen). Vare sig det är femtioelva eller nio, spelar ingen större roll faktiskt. Jag kommer inte kunna lämna in alla imorgon.  Kanske några, beror på hur länge jag orkar sitta uppe i natt. Har faktiskt pluggat större delen av helgen, men lik fan känns det som om jag inte kommer någonvart men skiten. 
Orken är lixom borta, varför ska jag plugga nu, när jag om två veckor har gått ut skolan?
Betygen kan ju inte ändras så jäkla mycket på tre dagar, då betygen skall vara satta?

Om fyra dagar är balen. Helt sjukt vad läskigt fort tiden går. Snart står jag där, uppiffad och fin och försöker dansa den där jäklans valsen, en dans som jag inte ens kan helt när jag är nykter och barfota. Hur ska det då gå när man är onykter och har högklackar på fötterna? Ska bli kul iallafall, fan vad jag längtar!

Igår var det myskväll vid hällarna, en badplats här i Ludvika. Otroligt fint var det att se solnedgången. Lägger upp kort senare...
När solen gått ner drog vi till stan för att åka karuseller....
Åkte någon extreme fly. Jag litar inte riktigt på dessa utländska karuseller som sätts upp på en dag. Visst, det är ju inte ofta det händer någon olycka, men en kompis var med om en grej som jag alltid har med mig i tankarna varje gång jag åker karuseller på liknande tivolin.

Nej, dags att köra 110% plugg nu, så jag iaf kan komma i säng före 03.

Godnatt.

/Hellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback