Helen gör comeback i småskolan!

Jajjemen. Det gör jag. För imorgon ska jag vara vikarie i skolan (ska vara på lekis) där jag gick från lekis till sexan och har inte gjort ett enda besök där sen dess. Kommer kännas väldigt skumt att jobba med några av de som var ens egna fröknar när man var en liten kotte och gick i lekis....
Kommer också komma upp massa minnen därifrån. Många roliga minnen, men även många jobbiga minnen. Det vet jag. Absolut. Känner det på mig och det kommer säkert bli jobbigt, men det går nog över rätt snabbt sen hoppas jag.

Hockey i måndags. Skönt som fan att det är igång nu. Som jag har längtat. Och vilken start. Tifot och 7-3 med ett jädrans snyggt avslutningsmål. Göttans.

Ikväll blev det ännu en trevlig spontanträff hos Ström. I början var jag väldigt associal och satt mest på msn, men sen blev jag social och trevlig igen. Ska tillbaka imorgon igen och titta på efterlyst. Varenda gång jag hör eller kollar på det  programmet så ploppar Malin upp i skallen. Trots åren som gått, gör de fortfarande det och så lär det väl förbli i framtiden också antar jag.

Nej, nog med det här. Jag måste sova, ska ju upp tidigt imorgon. 09-17 i Sörvik och 17-21 på Haffas, 12 timmar jobb. Yeha.

godnatt, Take care, chill out and farewell!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud vad kul att du får jobba! hoppas det var kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback