Här har ni den där uppdateringen!

Det var några jävlar i sportbaren som sa att jag skulle uppdatera bloggen. Känner mig väl mer eller mindre tvungen att göra det då.

Vad har hänt sen sist?

20-26 augusti befann jag mig i Gryttjom (Tierp) på en tillställning som heter Gryttstock. En fallskärms-party-musik-maskerad-festival med tema woodstock. Sjukt kul. 300 hoppare som sprang omkring i hippiekläder. Party på kvällarna och lite hoppning på dagarna. Finfint väder och bra folk. Jag sprang omkring i mammas gamla byxdress som hon själv använde för nästan 30 år sedan. Fick många fina kommentarer när jag gled runt i den;) Finns egentligen massa jag skulle kunna skriva här, men jag sprarar det. Ni behöver inte veta mer än att jag njöt denna vecka ochsen vad det var som gjorde dessa dagar så bra är rätt svårt att förklara om man inte var på plats.



I onsdags fick jag äntligen det jag velat ha länge. Jag fick mitt körkort. Ju närmare uppkörningen jag kom, desto mer nervös blev jag självklart. Men strax innan jag skulle köra upp hade jag fullt upp med att följa friidrotts VM. Kallur sprang sin final, Stefan Holm hoppade sin final och Johan Wissman sprang sig vidare till final. Tack vare detta tror jag att jag släppte körningen en stund, vilket var väldigt bra. Då slapp jag sitta och räkna minuter och bli mer och mer nervös. Det är jag expert på. Inspektören sa inte mycket. Jag försökte få igång konversationer om det mesta som friidrott, hoppning och hockey. Han bara suckade och kryssade och tror ni det gjorde mig mindre nervös? Nej, snarare mer. Men tillslut fick jag åka tillbaka och han kryssade i rutan "Godkänd" på papperet.
Kunde inte tro det först, men han talade visst sanning. Wie. :D ÄNTLIGEN!

Det första jag gjorde var att åka upp till Leksand. Mamma var lagomt nojig över att låna ut bilen till mig bara någon timme efter att jag kört upp. Men det gick bra. Jag sitter ju här nu och bilen startar än. Blev en tripp hem på fredagsmorgonen. Skulle egentligen åkt hem på torsdagen men fick bli ändrade planer. Lämnade bilen till mamma och hoppade in i Surres guling och drog till Leksand igen -Dags för hatmatch. Leksand-Mora. Vinst med 4-2, jävligt skönt och jävligt viktigt. Den där sjukt roliga förfesten och ännu roligare efterfesten som jag planerat kom tyvärr aldrig, av olika skäl. Men jag hade trevligt ändå..
 Tack Michaela för sängplatsen. Vi ses igen på måndag!:D hehe. Ängel!

....Nu är jag hemma i Ludvika.....
....Nu längtar jag till premiären......

Så tråkigt att vara hemma. Hade velat åkt till hoppklubben men jag är luspank just nu. Tyvärr.
Men det löser sig alltid. Det vet jag:)

Sådär, det var min uppdatering. Är ni nöjda nu?

Kommentarer
Postat av: Kung Kenta

Jättenöjd!

2007-09-04 @ 07:20:54
Postat av: Josse

Saknar dig Gumman!! kommer hem i helgen, hör av mig då, så kanske vi kan ses! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback