Galen lördagskväll

Då var jag hemma igen då efter några dagar på hoppklubben. Ingen hoppning för min del, blåste på tok för mycket -hade nog hamnat någonstans i skogen om jag gett mig upp i luften ;)

Lördagskvällen var sjuk. Festen som spårade ur på ett tokbra sätt.. Började lungt med tacobuffé, fortsatte sedan med turnering i singstar (tack Jessica för lånet). När vi gått igenom alla låtarna började vi om. Denna gång med ny tappning: Att låta som en apa,höna och ett ånglok istället för att sjunga. Varianten att sjunga med handen i munnen dök också upp lite senare..

Hela kvällen var hur trevlig som helst. Bastu med sång, öl och musik. Festen slutade med att så gott som alla gick runt med fina märken på ryggslutet/rumpan. På golvet låg en trasig stekspade. Vissa fick citronsyra i ögonen. En sprang över elden och brände foten medan några andra nöjde sig med att bara sitta runt elden och vara normala. Hur som, tokbra kväll med tokbra folk. Kameran var framme på en del ställen. Många klipp kommer säkert hamna på årsiflmen.

Det som hamnar på årsfilmen, stannar på årsfilmen.

~*~*~*~

Imorgon. Imorgon. Imorgon. Imorgon!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lego

stekspadar? jag älskar stekspads-sex!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback