Jag förstår inte.

Jag har drömt den där drömmen igen. Den där då jag dör och ingen saknar mig. Det hände för några dagar sedan och jag förstår inte, Varför? Varför har jag drömt den sex gånger (eller vad det är) nu?  Vad är det med mig? Är det något undermedvetet? Något som ororar mig? Jag ska fan gå till en drömtydare -någon som kan rekomendera någon bra?

I måndags var jag och en kompis med på P3Christer. De pratade om Ludvika och vi ringde in. Trodde väl inte riktigt att vi skulle komma ända fram, så vi tänke väl inte riktigt ut vad vi skulle säga. Vips, så var det någon röst som svarade. VI HADE KOMMIT FRAM!.. någon minut senare var vi i direktsändning. Jag är krasslig i halsen så det gällde att anstränga rösten så man inte får någon hostattack.. Det resulterade i att jag lät akutskidnödig när jag pratade. Whatever.  En sjukt rolig grej. Och den där Christer har ju en röst som verkligen är gjord för att pratas i radio med. Ni som brukar lyssna på honom förstår nog vad jag menar. Hans röst gör fan programmet....

Idag blev det en tripp med Paula till Norberg. Själva trippen var ett väldigt roligt exempel på hur kommunikationsmissar kan ställa till det och ibland faktiskt bli väldigt roliga. I detta fall var det humor.

Senare på kvällen var det dags för den årliga lysmasken. Mysig och väldigt traditionell tillställning som arrangeras i ludvika första tisdagen i oktober. Man lyser upp en bit av cykelbanan längs väsman med marschaller och lite aktiviteter runt om. Musik, tipspromenad och grejs. Är verkligen tradition i Ludvika. Detta var nionde gången i ordningen. Mysigt.

Imorgon blir det hockey.. Såg först ut att skita sig, hittade ingen bil. Men jag skulle fan till Leksand så jag tvingade med Therese och den ängeln ställde upp. SE, allt löser sig. Bara man ger sig fan på att det ska lösas.....!

Nu blir det sängen... Ciao.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Jag skulle sakna dig:(

2007-10-04 @ 15:17:56
Postat av: Surre

jag skulle sakna dig hur mycket som helst! Vems bröst ska jag annars få ta på? =(

Postat av: Helen

Liselottes bröst kan du säkert få ta på:D

2007-10-04 @ 22:20:53
URL: http://hellen.blogg.se
Postat av: Bojken/Michaela

Jag skulle sakna dig så otroligt mycket. Behöver ju min lilla inneboende som det går att prata om allt med!

2007-10-04 @ 22:33:06
URL: http://maiki.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback