Vad ska man fylla denna dag med? Förslag?

Jahapp. Då sitter jag återigen i min soffa med en kopp te bredvid mig, som ännu är lite för varm för att drickas upp, och funderar på vad jag ska göra idag. Gårdagen, och helgen (!), var ju så underbar? Käkade med brorsan och Ström, åkte till kanotklubben för att paddla kanot och sedan som avslut för dagen begav jag och surre oss till leckomberget, som är en underbar utkiksplats, och kollade på solnedgången över väsman. En sån där toppendag där inget gick fel. Där inget var negativt, utan allt bara positivt. Dessutom gick jag upp tidigt. 08.00 -tack vare åberg som skulle ha lite öl till Göteborg, så jag gjorde en hjälteinsats och mötte upp honom när tåget passerade ludvika. Klart man ställer upp liksom.

Så, vad ska man göra idag för att få denna dag perfekt? Tja, pratas ju om åska. Kanske ska man åka till leckomberg igen och kolla isf? En sak är i alla fall säker. Ikväll blir det Allsång OCH morden i midsommer. Ingen jävla friidrott ikväll inte. Kanske drar hem till mamma och kollar på det där. Så kan jag ta med datorn så blir hon glad också. Låter som en plan.

Nu kom bror. Blir visst fika med syskonen vid 14. Känns som en bra start av dagen.

Ha en bra dag, allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback