Kalla du mig GRIS?!

Jahapp. Då sitter man här... Pigg som en mört.....

Tidigare ikväll, vid 20.00 ungefär kände jag att migränen var på väg tillbaka. Hade känningar av det imorse också, men lyckades somna om och fick bort just illamåendet. Denna gång hade jag tabletterna så jag tog väl två stycken och drack en hel del vatten... Sedan är det vila som gäller......
Jag visste att jag skulle somna vid soffan -och det gjorde jag också vid ungefär vid nio. Mamma sticker till jobbet halv elva, så jag tänkte att jag vaknar väl självklart då och då kan jag ju bara hoppa in i sängen och somna om... Men såklart blev det inte så....

Vaknade nyss. Klockan står på halv tre, JA MEN FAN VAD BRA! nu har jag ju sovit runt sex timmar..

jaja, får väl klunka i mig "lite" mjölk och lägga mig... Mjölk är gott det. Jag är mjölkoman. sägs att man ska somna bättre om man dricker mjölk innan man lägger sig. DET lär ju inte stämma. Så mycket som jag dricker lär jag väl inte göra annat än att sova! ;) hehehe.


*~*~*~*~*

Mammor kan vara rätt roliga ibla   nd. Kom faktiskt hem idag, efter att ha spenderat väldigt mycket tid i Gagnef och Leksand. (Tack Jessica för min madrassplats i rummet;)   )
Jag sätter mig som vanligt och nästan vid samma sekund kommer mamma in och utbrister "Kan du inte komma och sätta dig i soffan så kan vi umgås lite. Vi har ju inte träffats och snackat på länge ju"

jovisst tänker jag, kan väl vara trevligt. Lämnar datorn fem minuter senare. Hinner säga några få meningar innan mamma säger att hon bara ska ringa en tant och utbyta några meningar. Tjohej, det var några sjuuukt långa meningar -samtalet höll på i över en timme.... Jo tjenare, umgås var det?

Men jag  tycker om min mamma ändå!:P

*~*~*~*~*

En av mina största drömmar tycks gå i uppfyllning. Som det ser ut nu kommer jag att ta ett fallskärmshopparcertifikat i mars. Hur coolt är inte det? Ända sen jag var liten har jag tjatat på pappa att vi ska hoppa fallskärm och sån där vinge osv. osv. Fatta nu när han får höra det här. Den lilla skitungen för tio år sen, som han trodde bara tjatade om ingenting SKA göra slag i saken. Huuuuuuuur underbart som helst.


*~*~*~*~*

Närmar helg och hockeyhelg. Är sjuuuukt laddad. Just nu kanske inte så mycket för matcherna, mest för innebandyn. Men jag lovar, när jag står där på norra kommer jag även vara laddad för de matcherna. Eller kanske nervös?

Innebandyn var det ja. Loggan är fixad, grym som sjutton. Laget har nu fått se den och ni andra icke-muppar får vänta tills på lördag. TAGGAD som fan... Är nog en av de roligare sakerna som står på hjärnans playlist just nu. Inställningen på repeat All.

Har fått sett grupperna nu iaf... Tycker faktiskt att det var synd att inte dom där jävla skrumpelver kom i samma grupp som oss. Hade varit skönt att trycka till dom redan i gruppspelet, men men. Vi kan vänta till slutspelet, gör nog inget för oss.;)

AKTA ER FÖR MUPPARNA!!! Mahnama..... Dudidididoooo.... Mahnama..... Dudidido......


Nu ska jag dricka mjölk och lägga mig i sängen och glo i taket lite. Försöka somna ... Får se. Får slå på p3. Programmet "vaken" sänds ju för sånna som mig... Skönt att det finns, då vet man ju liksom att man inte är själv..... haha..


är nog gansk trött ändå.... Bara svammel från mig just nu känns det som

GOD NATT!

// MISS PIGGY!

Kommentarer
Postat av: Fotomuppen

SE upp för här kommer Mupparna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback