FINALLY!

Efter många timmars SLIT och efter ett antal hårstrån mindre på huvudet har jag nu nått mitt mål. Dreadsen är borta! Sjukt skönt -Nu kan jag klippa mig imorgon utan att skämmas...Eller vad man ska säga... JAG KAN KLIPPA DEN FRISYR JAG VILL HA! Sjukt skönt. Aldrig mer korvar i huvudet. Om jag skaffar det ska det vara i hela huvudet och långa, så det blir snyggt. Inte bara två stycken i underhåret så vissa tror att jag inte skött håret nog bra, så det blivit två dreads av sig självt. Wieeeee vad skönt det här är. Fast balsamflaskan är slut........ men vad gör det? Inte ett skit!

Tur att jag inte är håröm...Beror nog på att jag är minst i familjen... -tack Inger och Peter.

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon... Hoppas verkligen frillan blir bra, hade tänkt att klippa kort .. kortare än vanligt. väldigt kort för att vara jag. Ja, vi får se. Kommer jag med en mössa eller en scarf lindad runt huvudet så blev det inte bra... Blev det bra -Ja då märker ni det.



Livet, min vän, är en gåta utan svar. Livet, min vän, är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg. Livet, min vän, kan vara som en bal på slottet - alldeles tråkig och dötrist, eller alldeles underbart.

God natt på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback