Fredagkväll.

Ledig från jobbet idag. Såg fram emot en dag som jag kunde sova bort hur många timmar jag ville av den..... vilket var tur eftersom jag somnade halv 4 i morse. Jo tjenare, inte fick jag sova tills jag vaknade av mig själv. Nejdå, en viss DP skulle ju ringa och väcka en såklart. Klaga som vanligt på att man sover länge. Men det kan jag säga att denne "karl" är bara avundsjuk för att inte han får sova länge! ;)

Men men, var väl lite bra att jag inte sov bort hela dagen då....


Blev en tripp till Borlänge med surre idag. Mycket trevligt. Köpte äntligen den där tröjan som jag kollat på i en evighet ! När den  funnits i  affären så har jag varit  pank... Och när jag verkligen haft pengar och åkt upp för att köpa den, har den ALLTID varit slut. Det har varit som någon förbannelse. Men idag lurade jag förbannelsen och tröjan hängde så fint där när jag kom. Visst, den hängde gömt men tro inte att Helen inte skulle hitta den:P .. . Efter den investeringen var jag mer än pank och fick gå runt och drömshoppa. Tacka fan för att det är gratis -hittade en HEL del tröjor ... Surre däremot, hon shoppade en del på riktigt ;)


När vi skulle åka hem träffade vi Henke. Väldigt roligt. Såg någon som satt och vinkade i hörnet, längst bort i vänterummet och det tog ett tag innan jag kopplade att det var Henke. Hur som, väldigt, väldigt trevligt.

"Ska inte du ta och raka av dig huvudet, Henke?"   ... så fel det kan bli i bland....



Nu ikväll har jag haft lägenheten för mig själv. Tänkte ta en lugn kväll för mig själv och bara koppla av. Men jag vet fan inte vad jag har för fel. Jag går runt här i lägenheten och känner mig stressad och rastlös. En aning frustrerande. Om man inte kan stressa ner när man är själv -När ska man då kunna göra det ? ?
Den som har svaret på det kan ju skriva det i en kommentar här på bloggen....



Jaja, dags att göra sig i ordning. Jag ska gå i ide och vakna när kvalserien är över. Är det så att skiten gick vägen, drar jag tillbaks tiden, annars går jag i ide igen ....


god natt.

Kommentarer
Postat av: Surre

Tack för en trevlig dag gumman, vi får ta en vända sen när vi fått lön så att du kan shoppa med mig! ;) tihi.. Ses ikväll! PussiPuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback