Tråkig kväll.

Bored like hell. Fy fan vad tråkigt jag har. Egentligen borde jag plugga men jag orkar inte. Har absolut ingen ork kvar till plugg, just nu. Jag har på tok för mycket i skallen för att kunna koncentrera mig. Tänker bara på den där balen och studenten hela tiden. Det är fan att jag, på något sätt, önskar lite att jag bara går på sommarlov nu och börjar skolan igen i höst. I stället för att nu, på studentfesten,  decka som student och vakna upp som arbetslös dagen efter. ;)

Nädå, klart som fan jag vill gå på balen och ta studenten. Menar bara att det ska bli skönt om stressen lugnar ner sig lite, så man kan stanna upp och njuta och verkligen känna att det snart är slut på skolan.

Ska åka och testa balklänningen på torsdag. Hoppas verkligen den passar och inte är för liten. De har nämligen fått lov att sy ut den redan.... Och så är den för lång också, så jag lär sy upp den. Men innan jag kan göra det så måste jag hitta ett par balskor som passar mina korta och tjocka fötter ..
Hehe,
//MS...Ankfot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback