Kanot

Happ, då har jag fått stränga order från en viss Sandra att jag ska uppdatera min blogg lite oftare. Ska försöka lyda henne och skriva oftare, för visst kan jag hålla med om att jag inte skriver så jäkla ofta...



Kanottur
Vad har hänt i veckan då?
Tja.. Inte så mycket faktiskt. Paddlade kanot med majsan i måndags, måste lära henne för vi ska ha det på våran idrottslektion. Första kanotturen för i år. Vi åkte ner ganska så sent på kvällen, runt 20 snåret.. Var så härligt! solnedgången var undrbar. När majsan fått upp farten lite, bestämde vi oss för att åka iväg en bit.. Efter vägen så stog det en man på land och fotade. Han såg väl hur fint det var när vi kom glidandes fram i det vindstilla vattnet och med solnedgången bakom oss, så han fotade oss.
Ni kan ju kolla själva på bilden fast den är scannad, så det blev sämre kvalitet men ni ser ju ändå hur fint det var.

 Det visade sig att killen var från DD och var ute på jakt efter en sommarbild. Så, i tisdagstidnignen blev vi med på förstasidan och det var ingen liten bild heller.


Annars har jag fikat, tränat och varit med kompisar. En helt okej vecka faktiskt, förutom skolan. Där är det kaos. En del krångel, arbeten som försvunnit osv. Men, det löser väl sig sa kärringen som sket i slasken.

 Idag fick vi förresten hämta studentmössorna.
Studenten är så himla nära nu, men ändå så långt bort känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback