Misshandling på AquaNova.

Precis hemkommen från badet i Borlänge. Jag och sex till drog upp imorse för att leka av oss lite. Riktigt kul var det. Vi är ett klockrent gäng..  Läste att AquaNova tydligen har blivit utsedd till det bästa äventyrsbadet i Sverige. Kul, men låter väldigt konstigt enligt mig. Gustafsvik i Örebro är väl bra mycket större och roligare än det lilla badet i Borlänge? Jaja, bara att gratulera Borlänge.

Under dagen har jag ådragit mig sår och blåmärken lite här och där på kroppen. En bula på huvudet har jag också lyckats få, goodbye till mina sista hjärnceller?.
Som grädde på moset var jag ruskigt nära att få en fin fläskläpp då henke drog till en klockren snärt som träffade rakt på min mun. Kan säga att om man är spruträdd kan man köra med den varianten som bedövning hos tandläkarn, för fasen vad det kändes och domnade bort ett tag. Men men, i hettans stunder kan allt hända. Kan väl säga att jag fick sota för gammal ost, för jag fick till en riktig knock i ansiktet på han för ett tag sedan. Smällen var nog hård för att han skulle börja blöda näsblod. 
Hehe, skadeglädje är den enda sanna glädjen sägs det .Vad bra att man kan glädjas åt varandra isf.:)

Hur som helst, riktigt underbar dag. Hoppas det kommer fler..


För övrigt måste jag berätta om min granne (bor i ett lägenhetshus) som dunkar på musik dag som natt.. Han är ganska nyinflyttad i en liten etta. Killen har världens bredaste musiksmak, han lyssnar på ALLT. Dessutom verkar han vara nästintill döv.  Killen verkar ha ett X-antal feta högtalare intryckta i den lilla ettan på högsta volym när han dunkar sin musik. Ena dagen spelar han Metal, andra dagen dansband eller techno. Basen är ju inte den sämsta heller..  Man kan ju undra vad han gör där inne, har han sex eller? Stämmer det, förklarar det ju varför han spelar så hög musik. Huset är ju trots allt ganska lyhört..

I somras hade vi nästan samma problem, då de under oss spelade arabmusik på högvolym hela dagarna. Hela våran lägenhet fylldes med arabmusik, hur kul låter det?

Aja, smaken är väl som baken sägs det. Snacka om att den är delad, i flera delar.



Nu börjar jag jobba, tyvärr. 23 slutar jag. Ush&blä.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback