Min robot stammar.

Hade skrivit ett långt och lite smått roligt inlägg nyss, men med denna funktionshindrade robot till dator jag har gör inte alltid som jag vill. När jag skulle trycka på "spara & publicera" kom den roliga error-texten upp och efter det börjar hela skiten hänga sig. Man kan säga att min robot stammar..;)

Hur som helst,  jag hade skrivit om helgen. Hur rolig den var osv. Men orka skriva det igen. Räcker väl egentligen med det? Ingen som fattar alla internskämt ändå. Dessutom tror jag inte jag kommer lyckas så bra med att förmedla hur mycket jag och surre skrattade igår och vad som var så roligt.
Kan säga att det var länge sen jag skrattade så mycket. Tänk att en mascara, ett par solbrillor, en digitalkamera, Günther och Adam Allsing kan förgylla en kväll. 

Vi målade skägg med mascaran, jag hade solbrillorna på mig och vips så var jag Günther. Surre var det meningen att även hon skulle vara föredetta DR.bombay, men när hon var klar såg vi båda att hon liknade mer en mörkhårig Adam Allsing. Ruskigt lik.  Sedan tog vi kort med en digitalkamera vi hittade där vi bodde.. Ägaren till den kameran vet att vi är mongon, Iaf att jag är det ( Och eftersom man blir som man umgås, ligger surre i riskzonen) så vi hoppas att han har överseende med detta beteende och fortsätter prata med oss som om vi vore vanliga människor iallafall. Observera att ingen alkohol eller d.y var inblandat. Endast en stor dos av trötthet och flummighet.


Säfsen imorgon med lego. Måste vänja mig med att ha en bräda under fötterna innan Trysilresan med skolan. Har bara åkt bräda en gång i vinter. Katastrof.

Trugar och bugar.
// Helen.

Kommentarer
Postat av: lego

nu ska det åkas brääääda!

2006-03-12 @ 23:14:51
Postat av: Helen

Yeaah! nu gör vi säfsen faligt..;)

2006-03-13 @ 08:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback