Let´s win the championship

tifoTifo från dagens match. Snyggt va? Kan säga att jag var mäktigt nervös innan introt, ush vad jag skakade. Men när  banderollen var nere kändes det så himla skönt att allt gick vägen, förutom några stripes men det gör inte så mycket, enligt mig.
Man jobbar och sliter flera timmar för något som bara ska vara uppe i några minuter. I vissa öron kan det låta het knäppt, men fatta vilken känsla det är att få se sånna här bilder i vetskap att man själv varit med och gjort det. 
En mäktig känsla på något vis.

Jag stog ungefär vid "W" på bilden och brevid mig satt det en skellefteå supporter. Jag sa till han på ett skämtsamt men ändå allvarligt sätt att han inte skulle förstöra vårat tifo bara för att han inte hejade på Leksand. Fick då ett skrattande svar: Haha, nej det är klart, jag är väl ingen moring heller!
Tycker det var ett så härligt svar.:)

Matchen då? Jo tack, väldigt spännande match. Slutade lyckligtvis med 4-2 till Leksand. Sista var en nagelbitare. När sAIK gör 3-2 kände jag att det skulle bli som vanligt att Leksand leder, men tappar i sista och förlorar. Men denna gång gick det vägen. Tack vare Backlund bland annat. VÅRAN BACKLUND!

Dagens citat:
 "Man ska inte hoppa hej förrän man är över ån/bäcken" / Jag.
Pratade om känslan man hade inombords när 3-0 målet kom. Blev dock lite fel.

"Två killar kan inte göra två saker samtidigt" /Surre.
Hon kläckte denna när vi vikte stripes inför tifot. Man associerar väl denna mening till något helt annat än att  killar inte kan vika stripes?

*

                              hanna

Måste bara avsluta med att visa ett kort, dagens kort. Tänk att få vara den fotografen som tog denna bild. Fasen vad stolt  man skulle vara då. Kanske en kandidat till årets bild? Kortet ser ju helt fejkat ut. Ser nästan lite ut som om det vore lergubbar de fotat istället för Hanna Ljungberg. Skön smäll.
      

Nu ska jag sova,

//Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback