12e och sista sportlovet över.

Då vad det sista sportlovet slut, tyvärr. Som alla andra lov har detta gått väldigt fort. Det går fort när man har kul säger man och det är sant. Jag har haft jätte kul.

Men lovet har, som jag skrivit tidigare, bestått mycket av plugg också. Man har försökt att plugga men det har inte gått något vidare alls. När man sitter framför denna skärm gör man allt annat än pluggar. Man går in på superstars en "snabbis" och kollar om det kommit upp något nytt, eller kollar aftonbladet om något hänt i världen sen sist man läste och sist av allt innan man återgår till studierna, måste man ju bara läsa mailen för femtioelfte gången , utifall det kommit något nytt och viktigt mail.
Lite har jag fått gjort men långt ifrån nog mycket, så nu går jag tillbaka till vardagen och sitter på nätterna och skriver istället..


Förutom skolan imorgon har jag två möten jag ska gå på. Efter det beger jag mig till Leksand för att se den sista elitseriematchen innan kvalserien. Kanske den sista ESmatchen på länge...

.

T
änk om man skulle veta vad andra tycker och tänker..
vad enkelt allt skulle vara då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback