100 frågor utan svar.

Kollade på Efterlyst idag på TV3. Det är ett bra program tycker jag, Hasse Aro passar verkligen som programledare. Han har den där mörka, mystiske och lite hesa dektektivrösten.
Jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt sedan 2004, då det handlade om Malin och hennes försvinnande. Pallar det inte, har bara blivit och tänka på henne då. Börjat grubbla om vad som egentligen hände, vem gjorde det och vad gjorde han?.. Jag vet inte varför, men jag tänker och saknar henne väldigt mycket nu. Klart jag har gjort det hela tiden, men nu är det mer.
Fortfarande känns det så overkligt att hon är borta, mitt kusinbarn och vän..  Det gör ont att Hon, vi och inte minst hennes familj inte kommer få upprättelse för det som hänt. Ingen kommer någonsin kunna säga säkert vad som hände den natten. Den enda som vet svaret -är Malin själv.


Hoppas du har det bra. Du fattas.

**

/ Helen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback