My entertainer Nr.1

Robbie

I söndags var det en magisk kväll. En av de största uppträdde på Ullevi och jag hade turen att få se på. Rad 25, plats 959 skulle bli mitt revir under kvällen. Runt 21.30 kom han. Vilket jubel, hela Ullevi kokade. Rysningarna avlöste varandra hela tiden, samtidigt som jag värmdes inombords av glädje.
Äntligen skulle jag få uppleva en Robbie Williams konsert!



Massa händer i luften. Önskade att jag var där nere på ståplats, längst fram. Precis som på Metallica. Fast våra sittplatser var inte fy skam heller. Där har man ju lixom sin plats. Sedan kan man avnjuta konserten på ett helt annat sätt, än om man skulle stå och trängas och knuffas där framme. Fast jag är nog mer en liten ståplatstjej som gärna tränger sig fram än en sådan som har sittplats. Jag vill ha ös. Men denna kväll var det ganska mycket ös på sittplats också. Så jag ska inte klaga.


Robbie2Kvällen var iallafall Underbar.
När konserten var slut så kände man sig helt... Tom. Lixom, jaha. Nu då? Vad ska jag längta efter nu då? Jag har väldigt länge drömt om att få se Robbie Williams live och nu har den drömmen gått i uppfyllelse.







Jag skulle kunna skriva världens längsta uppsats om denna kvällen. Men jag sparar det  och berättar dem live istället, vilket jag gjort för ganska många redan. En del har fått hört de minst två gånger.. Men det beror inte på mitt dåliga minne, utan det är av någon annan anleding som jag just nu inte kan komma på..



Idag har jag fått jobb. Ett riktigt flott jobb må jag säga. Jag är så himla stolt över mig själv att jag lycktas få ett jobb som det här. Många lär ju se upp till mig nu om man säger så. Jag ska jobba på en pannkaksfabrik! Yeeeah!. Jaja, bra betalt iallafall och jag är pank, då det är ju perfekt.






You´ve got the key to my heart.

Kommentarer
Postat av: Sportochmusikbloggaren

Hej, jag kan instämma, det var fantastiskt i söndags på Ullevi. Välkommen in på min blogg där kan du läsa vad jag skrivit om Robbie W. På min blogg kan man diskutera sport och musik. GRATTIS till jobbet.

//Sportochmusikbloggaren

Postat av: Sportochmusikbloggaren

Hej, kul att du varit inne på min blogg. Hoppas du gör fler besök på den. Jag lovar ha koll på din. Vi hörs.

//Sportochmusikbloggaren

2006-07-06 @ 23:01:08
URL: http://www.sportochmusik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback