Helgen lider mot sitt slut


Och här sitter jag, inlindad i ett täcke och duntofflor på fötterna och samlar kraft för att ta mig till köket för att göra varm choklad. Skulle kittla dödsskönt i kistan som Baloo säger :)

Denna helg har varit trevlig. I fredags var det filmkväll för hela slanten med tema Skräck. Vi skrämde upp varandra rätt rejält den kvällen/natten. Slutade med att vi var 4 pers som sov på en madrass (150 cm bred) Ingen vågade sova själv. Fjollor? Javisst! Men sjutton vad kul man har.

På lördagen var det bara att börja städa lägenheten, sedan tog vi oss ner till stan och fikade för att sen gå vidare till sporthallen och kolla på damernas handbolls match mot Borlänge.
På kvällen kom Paula och Henke hit. Vilken trevlig kväll det var :)

Idag var det bowling för hela slanten. Gick riktigt bra må jag säga. Första serien gjorde jag 139 poäng. Andra serien smäller jag till med 187 poäng.  Brorsan som jag mötte spräckte knappt 100gränsen. Kände jag mig nöjd? Kände jag mig bra? , ja det gjorde jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback