Tågtoachatting=me like.

Jupp. Internet ombord. Nice men dyrt.. Får nog bli en engångsförteelse.

Kul att det blir sånna här impulsresor. Okej, ska ner på ett möte om nästa kongress men ändå. Samtidigt kommer jag ju få träffa vännerna jag har där nere, vilket jag inte gör så ofta och dessutom betalar organisationen resan, så varför inte. Förena nytta med nöje är alltid bra.

I skrivande stund sitter jag på en tågtoa och skriver. (!!)  Asså, Ofta man gör det.....Måste nog sitta kvar här en liten stund till och skaka av minsta lilla droppe, bara för att liksom... ;)

Kommer hem på onsdag och då vill jag åka till Västerås och kolla på hockey. Verkar nu tyvärr inte bli så. Men men, TVkväll hos Surre är faktiskt kul det också...

*~*~*

I går var det hockeyresa... Fy fan vad jag skrattade, var länge sedan jag skrattade så mycket så att tårarana nästintill sprutade. Man kan säga att ögonen hade orgasm (kille)..Eller ja, ta bort känslan ..jag syftar på sprutandet... Eller, äh. ni förstår..........
En rolig sak var att vi badade i en s.k bollsamling (skrattar bara jag skriver det)..När vi var påväg ut kom jag på att jag tappat min mobil i havet... Då var det bara att leta, tack och lov kunde en kille ringa upp min, så jag iaf hörde den... Tur att jag inte hade på ljudlös...

 Hade gärna skrivit allt roligt, men det berättar jag live, om jag klarar av det. Risken att ni bara hör något i stil med "tiihithiohoh öööh hahah" är väldigt stor.! Det kan de som var med på resan bekräfta .....

*~*~*

Programmet "böglobbyn" på SVT har tydligen som dagens ämne: rödhåriga är en utsatt grupp - ska de få skaffa barn?" Haha, Olle Palmlöf är bra vrickad asså. Fast, det är ju roligt, klart.
Men se upp, vi rödhåriga föder inte barn -vi föder ketchupflaskor. ...eller tomater......

Well well. Nu orkar jag inte skriva, snart framme.... Om typ... 45 min.

Over and out. Och om ni inte vet, Austria är inte Amerika.

Kommentarer
Postat av: lego

hängfitta? skaka av? konstigt...

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback