Rubrik

i går var det jul. Paddlade kanot med ett gäng kanotister. Sjuk känsla. Vindstilla,blå himmel, varmt i luften (nåja, med tanke på att det var julafton) och solen lös i ögonen när vi paddlade iväg. Så det här är den morderna julen liksom....
Vi paddlade typ åtta km.. Lagom tur, schysst folk och bra stäming. En bil tvärnitade efter vägen för att kolla om han verkligen såg rätt, en gubbe stod efter land och kastfiskade.

Efter paddelturen åkte jag hem till pappa och bror tillsammans med syster, mormor och mamma. väl där blev det julmat och paketöppnade. Gick ganska fort eftersom det inte var så många paket att öppna. Dessutom skulle syrran jobba 16.00 och då åkte mamma och mormor med hem. Bror skulle jobba natt och gick därför och la sig när syrran åkte. Själv somnade jag i soffan.

Julen gick bra. När jag åkte hem försvann klumpen i magen. Julen blev lugn och... lugn... Jag kunde pusta ut.

Jag tar inte så allvarligt på julen. Numer är den så överskattad, faktiskt.
Det är ju idag den  riktiga julen firas känns det som -med vännerna.
Ska bli så kul att träffa alla som flytttat härifrån och är hemma över jul, verkligen.

Just nu sitter jag endast i en handduk och chillar. Funderar på vad man ska ha på sig ikväll. Börjar mer och mer komma fram till att min festdel i garderoben är alldeles för liten. Måste åtgärdas och det är snart.

Dagens I-landsbroblem: För lite festkläder i garderoben!


Jaja. orka. Hej.



Kommentarer
Postat av: Surre

ohhh bara i handduk ;) alltså var du naken under den?? =) hihihi....
Ses snart gumman! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback