Lalala...

Nu är jag hemma. För första gången sen onsdags . hoho vad trevligt det har varit. Tillbringade onsdagen,torsdagen och fredagen tillsammans med "halvsystern" Jessica. Vilka dagar, vilka kommentarer och  vilka erkännanden.;) hehe.

i torsdags fick jag vara med om en av de härligaste stunderna i mitt liv. Något som jag sent kommer glömma. Vi var på väg hem från Leksand.. Vi tjålade på som vanligt. Jessica skulle försöka berätta något men avbröts två gånger av stjärnfall! Vi blev ju totalt exalterade. Jag satt och glodde upp mot den underbart stjärnklara himmelen, Jessica likaså (lite nervöst eftersom hon körde). Efter ett tag kollar jag åt höger och ser något som lyser.. Trodde först att det var sken från bilar som körde längre bort i fjärranland, men utbrast sedan "FÖR FAN DET ÄR JU NORRSKEN!!!! " Jag var helt upprymd, jag älskar sådana här stunder.
Jessica var tvungen att svänga åt sidan för att itne köra av vägen -bra val. Vi gick ut, la oss på motorhuven och bara kollade på det otroligt vackra och klara norrskenet. Vid sånna här stunder vill man ha pojkvän och att det ska vara sommar, så att man kan ligga ute på gräset och bara kolla upp på himmelen. Men att ligga på motorhuven en kall natt var också mysigt :)

Vi såg totalt sju stjärnfall och ett underbart, ovanligt klart norrsken. Underbart!

*~*~*

Förfesten var nice. Gick fort men den var kul. Tifot gick bra. Kände att tårarna började komma under sista minuten, men jag klarade mig.. Var väldigt känslomässigt.

Festen i orsandbaden är fan inte ens värd att snacka om. Spårade ur på alla sätt. Inga kommentarer.
'Ska nog aldrig ha "seriösa" snack mer på fyllan. Kommer bara fram saker om en själv som man inte vill ska komma ut. Men men, that´s life.

Dagen efter var seg som fan. Hängde i Leksand ett tag innan det bar av till Avesta. Där blev det TV-spel och Öl. Jag sög på Tv-spel så jag ägnade mig mer åt ölen och myste med jessica istället:P

*~*~*

Och nu är jag hemma. Känns konstigt. Varje gång jag kommer hem från något sådant här vill jag bara i väg å hitta på något igen. Bort från allvaret och tillbaka till skratten.
I morgon börjar jag på den där tygaffären igen. Ska vara där två veckor. Kul med pengar men mindre kul å jobba där. Ganska så händelsefattigt ställe. Bara massa tyg.....

Nu har jag skrivit av mig lite igen. Läs och njut... eller något ...


I mitt nästa liv vill jag vara en bläckfisk.







Kommentarer
Postat av: Surre

vilken fest spårade ur?? hahaha ;)
Bläckfisk? - finns det röda sånna då?? =)
Pussipuss

Postat av: Helen

haha, ja va fan? har jag drömt?
hmmm.. ja det finns ju röttbläck så ;)

2006-12-17 @ 21:46:04
Postat av: Fotomupen

Ja fy fan vilken underbar torsdag de blev!

Haha å som sagt..vilka erkännanden..haha.."jaha..å de vet du?! "Japp".."Du oxå?".."mm"...haha;)

ja fan riktigt myspys i soffan du..å så försökte vi få med flamman i sängen å..men ha bara somna den jäveln..men vi hade de ju rät mysigt ändå..thihi..;)*ler*

2006-12-18 @ 12:02:59
URL: http://fotomuppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback