Projektarbete

Happ då måste jag anse mig som klar med projektarbetet. Det ska vara inlämnat imorgon halv 9, annars blir det nog ett IG.... Jag känner faktiskt att jag inte är redo än att lämna in det , men va fan. Det får vara som det blir. Jag hoppas såklart på ett VG minst.. Jag åkte ju inte tre mil för ett G lixom ..... ;)

Nu måste jag packa, drar till Öland imorgon med klassen. Hoppas det blir kul och att vi får fint väder!




Grillfesten igår var väldigt rolig. Vi träffades runt 18.00 hos surre och var kvar där till klockan slog 03.00 ungefär. Väldigt roligt. Vi hade två dansmattor som vi utmanade varandra på.. Svårt att hänga med när det gick fort, kändes som om man var tvungen att vara en bläckfisk för att hinna med ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback