Påsklov.

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har hänt en hel del sen sist. Påsklov nu, skönt som fan. I helgen hälsade jag på Lego. Trevligt som vanligt. Allt kanske inte var så jävla roligt, enligt mig. Men helgen är klart godkänd.
När jag kom hem var det bara att sätta sig vid datorn och ta tag i allt plugg och andra saker. Nu har jag lyckats bli klar med två saker, bara sju uppgifter kvar......

Igår hände det en kul sak. Klantarslet Helen var i farten igen. Jag,Raffe och Speedy våldgästade Henke. Runt 21.30 kom vi på att vi var hungriga och bestämde oss för att gå till Fontana för att köpa pizza. Henke drog med mig på en genväg, där man måste klättra över ett två meter högt och inte allt för stadigt staket. Henke hoppar över snabbt. Sedan kommer Jag, smidig som ett kylskåp. När jag står högst uppe på staketet brakar det och jag dyker ner med huvudet före mot marken. Som tur var så fanns det en snöhög kvar på backen, så jag landade ganska mjukt iallafall, tänk om det bara varit ren asfalt som jag körde ner huvudet i? Hade kanske inte varit fullt så kul då. Hur som helst så skrattade vi väldigt mycket. Helen har lyckats igen! Jippie. typiskt att den skulle braka när jag skulle klättra över , varför brakade den inte när Henke klättrade? Så jag kunde få häva ur mig lite skadeglädje? Ja, jag är väl för tung helt enkelt. Hah. Tjuv kanske inte är mitt framtida yrke..

I skrivande stund sitter jag på Haffas och jobbar, inte en käft här. Eftersom det är påsklov, har några bestämt att vi ska ha öppet en extra timme, tjoohej vad kul. En extra tristess-timme att fördriva på något vis. Tacka vet jag MSN.

När jag kommer hem kanske jag ska ut och springa. Får se hur det blir med det. Man blir så energisk när det är så här underbart fint väder ute. Kan faktiskt hända att jag tar mig en springtur. Får se hur min diciplin är halv 10 ikväll när jag kommer hem..


Backlund lämnar Leksand. Fan fan, trodde faktiskt att vi lyckades övertala han att stanna, men icke. Synd, jävligt synd..

Surt känns det också att FBK tog guld..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback