Helgen...

...Blev kanske inte den bästa. En helg som skulle bli en partyhelg med inflyttningsfest och grejer, blev istället en helg där man fick vara för sig själv och fundera lite ...

Fredagen den 29/2 var en märklig dag. En sån där dag som bara inte får finnas. Vila i frid.

Som sagt. Helgen blev lugn och jag tillbringade största delen av den ensam i min stuga, med avbrott för en fika med Stina och Emma på Siljan. En skön helg trots alla funderingar. Det var längesen jag hade en helg för mig själv där jag absolut inte gjorde någonting, utan bara vara. Själv.

Kollade för första gången på Let´s Dance. Visserligen på repris men ändå. Den där bonden Karl Petter är ju bara för skön. Såg honom när han var med på fråga Olle och där var han ju bara för härlig. Nu i Let´s Dance hoppas jag fan på att han eller Tony Rickardsson tar hem hela skiten. Jag menar, vilken syn att se en kille springa runt med lila tights och en rosa stringbaddräkt ovanpå (Tema 80tal). Han bjuder så mycket på sig själv. Jag som trodde att det bara fanns en vettig Värmlänning...

Kvalet närmar sig. Om typ tre veckor är det dags. Det är allvar nu. Varenda gång man börjar prata om kvalserien så får man en pirrande känsla i magen och snacka om att kroppen blir laddad....Inte en chans att jag kommer missa en enda match... Den månaden är det hockey som gäller och inget annat.

Fest i helgen i Karlstad för Leksingar. Synd att jag inte kan komma, verkligen. Låter som att det kommer bli sjukt roligt där. Kan inte någon kidnappa mig eller något?.

Hoppningen drar igång snart! Längtar så otroligt. Det enda jobbiga är väl att jag inte lyckats skaffa någon rigg ännu. Det måste lösa sig. Så är det bara... Annars får jag väl hoppa utan rigg....Hehe..

Imorgon börjar mitt nya liv, eller hur Jessica?

Kommentarer
Postat av: lego

är inte han karl petter från hedemora?

Postat av: Michaela

Jag vill också ha en helg för mig själv, ska vi byta?
Jag tar din stuga några dagar och du min lägenhet =)

Jadu, många vettiga värmlänningar finns då inte..

Fallskärmshoppning säger du, det gör mig påmind om mitt öde. Herregud hur ska detta gå¨helen?

Mitt liv började idag ;)

2008-03-03 @ 11:27:06
URL: http://maiki.bloggspace.se/
Postat av: Fotomuppen

japp i morrn börjar det;)

2008-03-03 @ 18:46:57
URL: http://fotomuppen.blogspot.com
Postat av: Helen

Lego: Karl pratar ju för fan så mycket värmländska man bara kan göra....

Michaela: Ja, ska vi? tihi. Gärna för mig! Då har jag inte så långt att gå när jag försovit mig... Det är omöjligt att vakna i tid när man inte har dig i närheten.

Yes, i sommar gäller det! Du kommer vara sååååå lycklig när du kommer ner :D. Jag ska se till så att vi åker i samma tur:)

Jessica: Yeah! Laddad? Jag är det iaf som fan!:D

2008-03-03 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback