Kan inte sova.

Har legat i sängen i två timmar snart och vridit på mig. Kan inte sova, mycket beror väl på matchen men har även massa andra tankar i huvudet som går på högvarv just nu känns det som. Blandade tankar. Tankar om framtiden, tankar om planerade grejer, jobb, pengar..Tankar om otäcka incidenter..
Ibland dyker det upp situationer som får en att tänka till extra. Saker som ger rysningar om och om igen, men saker som man samtidigt lär sig något av. Ja, något sånt. Idag var iaf lite av en sån dag..



Justja. En rolig sak..!
Ringde en tjej vid namn Elin till mig i går. Hon har fått uppdrag från Dalademokraten att intervjua en tjej som står i klacken och av en händelse så tänkte hon på mig. Så imorgon (måndag) ska jag blir intervjuad..Kul! Får se om jag kommer på nå bra att säga bara... :) Brukar ju annars vara jag som intervjuar. Det här blir så bakvänt på något sätt. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback