Liten uppdatering

Ja, det var ett tag sedan sist. Har lite dötid tills syrran kommer och hämtar mig så jag kan väl lika gärna skriva lite här så får vi se hur långt det räcker...

Jag bor numera mitt i centrum på Carlavägen. Känns helt okej. Kanske inte trivs så jättebra nu, men det beror nog på att det är ganska så kalt på väggarna nu och inte så hemtrevligt. En ny soffa vore inte helt fel.....  Ger jag detta bara lite tid så blir det nog bra tillslut. Har ju mer grejer i lägenheten nu iaf, än vad jag hade när Emil, Jessica och Gidlund var på besök. Det enda som saknas nu är väl egentligen en riktig soffa och saker att ha på väggarna...

Annars pluggar jag teori som bara den. Har bokat provtid och kommer bli grymt besviken om jag inte klarar det.. Mycket står och faller på den där jävla teorin. Synd att det är så lång väntetid på att få göra prov. Men men, jag är en envis jävel och ska klara det!

Nu ringde syrran.. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback