Favorit i repris!

[14.50] Jag har gjort det igen! Specialité a´ la HellenHunt! Favorit i repris! Ni kanske tror att det handlar om hockey -icke! Eller om hoppning -nej faktiskt inte... Nej ni, det handlar om något helt annat! Jag sitter på ett X2000 på väg till Malmö och tågtoachattar. Mycket originellt och hur kul du vill. ;). Finns ett litet fönster här så jag också får se det fina landskapet och solen som skiner in.. Mycket trevligt. .. Men allt det goda har sitt slut och jag måste nog ta mig ut till min plats...  Det här är trevligt, men det är fan så mycket skönare att sitta i en mjuk stol med benen i kors och dega. ...

[14.55] Nu sitter jag i min stol igen.. Fönstret är större och utsikten ännu finare. Har precis lämnat Nässjö station och jag har lite mer än 1½ timme kvar tills tåget når Malmö Centralstation. Jag är alltså påväg utomlands.
Känns lite surt att missa så mycket i helgen.. Missar matchen ikväll, matchen på lördag och en hel helgs hoppning (om vädret tillåter) . . Men men, får ta igen det senare. Är upptagen två helger nu men efter det ska jag fan inte boka in mig alls på någon helg om det inte är något absolut måste.

~*~*~*~*~

Veckan då? Hur har den varit? Tjao, lung och skön. Fikade och bowlade med Henke i måndags. Bowlingen gick sådär. Värmde upp med 146 och kände att det här skulle nog kunna bli en schysst match. . Men icke..... Henke vann det toala med några ynka käglor, annars vann vi två serier var... På kvällen blev det lite myspys hos mig (i huset) där vi kollade på film, snackade och åt lite gottigott.. 

Tisdag och en lugn dag. Sov ut rejält, eftersom jag ännu en gång inte somnade förrän tidigt på morgonen... På eftermiddagen blev det bowling, denna gång med brorsan, Fia och Therese. Gick väl bättre än i måndags men fan inte lika bra som det brukar gå.... Men men, är väl i en liten formsvacka nu;)

~*~*~*~*~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback