Ludvikafesten

Då var årets Ludvikafest över. Detta året var jag med och jobbade bakom scenen. Ganska roligt faktiskt, man fick träffa så mycket folk.. Visst, vissa ville man be dra åt helvete men det är en annan historia.
Blev fest fredag och lördag, jobbade på torsdagen..

Sen i onsdags har denna vecka varit väldigt seg och bitter. Inte fan blev det bättre när man fick höra att Winnerbäck skulle spela på Peace & Love. Grymt sa grisen. Som tur var ringde emil under konserten så jag fick höra lite. Med betoning på LITE. Fick mest höra emils oskönsång. Då fick jag iaf skratta lite i regnet och bitterheten.

Pumpbolaget var väl festens höjdpunkt för mig. Var rätt mysigt att sitta med vännerna och med en öl i handen och lyssna på öppna landskap som dom gör så jävla bra. Den låten har en plats i de-finaste-sångerna-enligt-helen-mappen. Så otroligt fin. Fast nu kan jag inte lyssna på den låten utan att börja sjunga "vi är leksands leksands if...". Hur som så är den jävligt bra. Ulf är bra.

Nu ska jag snart bege mig till stan för att fika med josse. Ska bli mysigt. :)

ciao.

Kommentarer
Postat av: lego

http://www.skrivihop.nu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback