En evighet..




~*~*~*~

Denna dag har, trots all blåst, varit rätt bra. Sov hos mamma och vaknade i skaplig tid. Bror hämtade upp mig och så blev lunch ännu en dag på stan. Denna dag blev det kycklingsallad på fontana -inte så jävla onyttigt iaf.
Efter det chillade jag och brorsan hos mig tills det blev dags att återigen bege sig till kanotklubben. Är någon sorts tränare där och idag tycker jag att jag lyckades väldigt bra. Tränade teknik och ungdomarna sa faktiskt själva att de kände en stor skillnad efter mitt "knep". Då stiger man lite i må-bra-skalan. Efter det kom surre och hämtade mig och det blev kvällsmacka på favoritfiket Café engel. Mysig kväll. Surre är bra. Surre är som en syster.

Hoppade av vid mamma på hemvägen och blir nog kvar här tills imorgon. Nu ikväll kollade jag på filmen "Vid din sida". Mycket fin film. Man sitter med gråten i halsen minst halva filmen och tänker hela tiden "tänk om det skulle vara min familj".

Imorgon blir det nog träna som gäller. På morgonen simma eller gym och lite senare på dagen lutar det åt inlines om det är fint väder. Har legat på latsidan ett tag och lär ta tag i det här. Inlines vill jag bli bättre på. Jag kan åka rätt bra, har ett problem bara. Jag kan inte stanna.

Nu ska jag göra något annat. Prata med mamma, sova, eller kolla på TV. Det visar sig om någon minut.

god natt allesammans.

Kommentarer
Postat av: Surre

För mig är det bara 9 dagar kvar =)

Postat av: Helen

Jag vet. dina föräldrar planerade dig lite
bättre:P

2007-07-18 @ 23:13:03
URL: http://hellen.blogg.se
Postat av: Surre

haha, kanske de ;)

2007-07-18 @ 23:42:11
URL: http://surrovich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback