Vilken jävla vecka!

Nu är jag hemma igen och vips blev allt så tråkigt igen. Har tillbringat största delen av årets första vecka med Jessica i Gagnef och Leksand. FY FAN VILKEN UNDERBAR VECKA -bortsett från lördagsmatchen.

Orkar faktiskt inte skriva så mycket just nu. Är förjävla trött just nu, men jag vill samtidigt inte sova. Så jag drar lite kort om allt möjligt..

Vi börjar väl med Nyår..

Hur kul som helst. Började med mat. Potatisgratäng och kassler -bra skit. Alla tyckte om den och vad jag vet fick ingen ligga å magpumpa sig dagen efter..

Efter maten var det dags för Wii turnering i bowling. Så in i helvete roligt spel. Fredrik vann (inte överraskande) och jag kom tvåa. Riktigt stolt.
Efter det blev det singstar. Fy fan, sjukt kul det med. Men inte fan har man sångröst iaf, haha.

Sedan var det dags för Jessica att göra entré, vilket var väldigt underhållande.
Lilla Jessica var faktiskt på rätt väg-tills hon körde för långt. Hon fick ringa upp mig och en fu....GLAD helen skulle få agera vägvisare.
Vilket inte var så lätt då Jessica kört ner i en grässlänt (akta er för dom -de der ut som grusplaner när det är mörkt, om ni frågar jessica dvs.;P ) och jag lyckades inte få in det... konversationen löd väl i stil med:

Jag: Men Jessica, Lyssna på mig nu. Åk tillbaka mot stora vägen igen..
Jessica: "Men HELEN! LYSSNA! Jag sitter FAST!!"
Jag :"Va? Sitter du fast?"
Jessica:"JA!"
Jag:"Patrik! Patrik! Jessica sitter fast vi MÅSTE hjälpa henne!!...men jag vet inte vart hon e nånstans.."

En av kvällens roligaste och mest minnesvärda händelser vill jag lova.

Jessica kom tillslut fram och nu kunde den riktiga festen ta fart -och jävlar vad den gjorde det.
Full rulle. Fyrverkerierna var nice. Jag släckte en marshall med mitt knä -Smart? Nej!

Sen brakade det loss rejält. Några samtal som ringdes, några som visst ringde mig. Och vips så vaknade man upp 11 dagen efter i sängen och ställde sig frågan "hur fan kom jag hit?" . Haha, vilken jävla kväll. Bra skit. ;)

Nyårsdagen brukar alltid vara en dag då soffan är ens bästa vän tillsammans med TV:n. Men jag och Jessica började året med att dra upp till Leksand och lirade Buzz med Flamman och Emil. Fastän jag kom sist varje gång så var det riktigt trevligt. Efter det blev det film och mat. Filmen var Walk the line och maten blev pommes med nuggets och beasås. Nice.

Onsdag och planerad hemresa till Ludvika ändrades till hockey och utgång i Leksand. Fy fan vilken jävla kväll. Träffade massor av härliga kanadensare. Underbart. Vid sådana här tillfällen leker livet en förjävla rolig lek.

Torsdag och FAKTISKT dags för hemresa... Fast bara för att åka hem och hämta alkohol och andra kläder till fredagens bravader. Tillbringade natten hemma och åkte sedan till Leksand igen kl 10....
Chill tills 16.00, då var det dags för bronsmatch. Sverige - USA. Sverige förlorade, gjorde inget -jag längtade till finalen och efterfesten. Kanada vann finalen och hurrejeda mig vilke förjävla rolig kväll det blev. En kväll som sent kommer försvinna ur mitt huvud. Om ens någonsin?

Så jävla coola människor man träffade . Aldrig trodde jag det här när Jwm startade? Jag som inte ens tänkte åka upp på någon mer match än Sveriges öppningsmatch..

Igår var det dags för hockey igen. Denna gång tillbaks till vanliga vardagen. Hockeyresa till Nyköping stog på shcemat och alla trodde väl att festen skulle fortsätta långt in på natten. men icke. Som att ha fått en käftsmäll i ansiktet satte man sig på bussen efter matchen och drog hemmåt med en förlust i bagaget.
Ditresan var iaf väldigt roligt. skönt att vara tillbaks igen efter uppehållet. Fy fan vad jag garvade.
Hakuna matata.


Kanske slänger upp lite bilder senare. Orkar inte göra det nu. Blev fan mer skrivet än vad jag trodde.

God natt.

goodbye.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja si där! vilken tur att jag kom mee förslaget att du skulel med ut på onsdagen då;)


å de SÅG faktist ut som en gräsplätt....

2007-01-08 @ 00:35:33
Postat av: Helen

haha jag tror dig;)

2007-01-08 @ 12:09:19
Postat av: fotomuppen

Ja mena såklart grusplätt...haha

Postat av: Helen

hahaha.:) och jag förstod såklart det.

2007-01-08 @ 17:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback