Majskolvar och stjärnfall

Ska snart sova.. Tänkte bara skriva lite först. Surre klagar hela tiden på att jag inte uppdaterar den här bloggen så ofta..... FÅR VÄL GÖRA DET DÅ SÅ GULligasurre blir nöjd ;)

Ikväll har jag varit med Henke... Hyrde filmen "an american haunting" eller vad den hette. Baserad på en verklig berättelse... Schysst film, man kom verkligen in i den... Sevärd! Till det blev det majskolvar och massa godis + läsk.. Riktigt trevlig kväll, längesen man hittade på något med henke så...

Sedan  blev det promenad hem mitt i natten. Var inte alls sugen på det, slängde iväg ett sms till en person som jag tänkte skulle ringa upp mig och vara sällskap undertiden jag vandrade hemmåt, men ingen ringde upp så jag antar att denna person sov vid det laget -vilket inte är så konstigt.

stjärnfallStjärnklart var det ute, underbart. Måste    sett full ut när jag kom gåendes -inte det lättaste att gå rakt frammåt samtidigt som man kollar upp i himmelen kan jag lova. Var tvungen att stanna en liten stund, satte mig på en parkbänk och bara kollade upp. Så underbart, bara sitta där och filosofera och samtidigit kolla på stjärnorna..

Och vips så kom det. Ett stjärnfall. Jag kan inte beskriva med ord hur.....glad ..... jag blir när jag ser ett stjärnfall. Det är så underbart. Man fylls med glädje och energi som verkligen drar upp smilbanden till max. Vet inte varför, men vackert är det.



God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Surre

WOW! ett inlägg ;) bra helen, nu är du en bra bit på vägen.. haha.. men du, du ser ju alltid full ut när du är ute och går ;) nejdå.. Pussis

Postat av: Helen

haha din jävel. ska du säga som går in i krukväxter på stan!!;)

2007-01-09 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback