Borlänge...

Jag lyckades somna tillslut.... Ögonen slog igen någon gång efter 05.00 och öppnade sig igen runt halv tolvs.. Det duger... Låg kvar i sängen och lyssnade på P3 ett tag, som för övrigt är sjukt underskattat enligt mig. Färdas man långt i bil eller buss kan man lika gärna lyssna på p3 istället för att köra igång en playlist på mp3n..

När jag väl rest mig var det dags att slänga sig i duschen och påbörja operation: Ta bort dreads. Efter en halv balsamflaska och en   h e l   j ä v l a   d e l  hårstrån mindre på huvudet så är nu en dread borta -bara en kvar. Denna satsar jag på att ta bort imorgon. Har ju andra halvan av balsamflaskan kvar...

*~*~*~*~*

Dagens "största" event var Borlängetrippen. Jag och Ida stämde träff där idag... Alltid lika trevligt att träffa denna flicka. Finns alltid något nytt som man kan prata om, eftersom vi inte ses så ofta... Mycket trevlig dag!

När jag satt på tåget till Borlänge och var vid romme ungefär ser jag hur en stor, tjock dimmma som hade lagt sig precis så den täckte trädtopparna och allt som var lägre. Det enda som syntes var Romme Alpinberget.... Dimman var så tjock så det kändes som om man uppe på molnen och åkte. Riktigt nice upplevelese... Tio sekunder senare var det helt vitt på andra sidan fönstret.... Ytterligare några sekunder senare var det helt klart och man kunde se dimman på långt håll... Riktigt nice "upplevelse" . Tänk om man hade haft med sig kameran liksom.... oho...

*~*~*~*~*

Nu är det alltså klart. jag SKA gå fallskärmshopparutbildningen. Folk må säga att jag är galen,sjuk, att jag inte kommer klara det osv. Men vänta bara. Jag ska trycka upp mitt Certifikat i nyllet på er... vänta bara....

Så jävla underbart!

// Hellen.


Kommentarer
Postat av: lego

en jobbarkompis går utbildningen i borlänge och hoppar lite... henko kallas han. så nu vet du :P

p3 har blivit så jävla värdelöst på senaste, bara massa jävla toppliste-musik ju. tänk förr i tiden när dom blandade okända artister och så. ena sekunder kunde det vara en låt med lisa nilsson, nästa bob hund för att sen bli pst/q.

2007-01-24 @ 01:51:27
Postat av: Fotomuppen

P3 ÄR underskattat!! helt klart!

åååh jag villå gå den utbildningen..men som sagt.jag SKA hoppa åtminstone en gång..finns ju tandemhopp;)

Postat av: Surre

Lycka till Babe med fallskärmskursen! =)
Jag tror att du fixar det!! PussPuss

2007-01-24 @ 16:25:29
URL: http://surrovich.blogg.se
Postat av: Helen

Jag tror att det går åt helvete!:P haha. nejdå. klart de kommer gå bra ;) vem vet, kanske brakar in i era hus!:P tihi. puss

2007-01-24 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback