Värme.

Värme. Det ordet innefattar mycket. Man kan känna värme från en öppen spis eller från en brasa i skogen. Värme från vänner, värme i en kram, eller varför inte känna att själen värms av en komplimang? Ja, som sagt, så kan vi alla finna värme i mycket.... Just nu känner jag värmen jag saknat ett tag -Värmen från elementen! Så underbart att kunna gå barfota utan att bli iskall om fötterna. Likaså att kunna sätta sig på toaletten utan att baken ska förvandlas till en stor isklump. Ja, vad ska man säga? Halleluja. Nu kan jag duscha och sedan kliva ur utan att skaka som ett asplöv. :)


Måste säga en sak.... Post-It lappar is the shit! Min mobil har levt sitt eget liv ett tag nu -Ett liv som absolut inte fallit i min smak. Kom på att det säkert var nå glapp någonstans... Så vad gör jag? Jo, Helen fixar biffen och viker ihop två post-It lappar (man tager vad man haver), tar bort skalet, lägger i lapparna mellan batteriet och skalet, pressar fast skalet och vips! Mobilen lever!  Som sagt..... Helen fixar biffen..

Nu ska jag skriva på lite saker innan jag ska sova.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback