Kallt Kallt Kallt.

I dessa kalla vinterdagar brukar man längta efter att få komma in i värmen, hänga den där dunjackan på kroken, ta av sig mössan och bara lägga sig i soffan och koppla av. Men nejdå. Vill man komma in i värmen ska man absolut inte gå in i min lägenhet just nu. Inget element funkar så det är allt annat än varmt här inne Sitter med dubbla sockor plus duntofflor på fötterna och har min älskade pim-pimfilt lindad runt mig. När jag sover lindar jag in mig i mitt dubbeltäcke och har ett extra täcke plus en filt till. OCH NEJ, jag överdriver inte. Vaktisarna kommer på onsdag och ska fixa problemet.

Frågan är vad som är värst? Jävligt kallt eller jävligt varmt? Ja -där lär jag nog svara jävligt varmt... Men det är fan nästan dött lopp..

*~*~*~*~*~*

Har varit i fjollträsk i helgen. Var där med ungdomsrådet.. Mycket trevligt. Alltid lika kul att träffa de man känner, vissa lite mer än andra.. Men men... klart lyckad helg, trots lite krångel vid centralen, men det är väl som vanligt -Helen fixar biffen! ..

*~*~*~*~*~*


Det högsta modet är att våga visa sig som man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback