Lejon, pudel eller guldlock?

Ja, jag har permanentat håret igen..  Håller på att vänja mig vid det..  Tog ett tag innan jag blev van med den korta frisyren jag klippte till sist. Nu är det kort OCH lockigt. Blev tydligen söt med lockigt hår....

Tråkig dag hittils. Har hänt nada.. Tryckt ner mig godis från ett påskägg -ångest. Var en sväng med mamma till en Sechonhand butik för att kolla om vi hittade någon soffa till lägenheten -inget resultat. Efter det så har det väl varit en massa jag-tänkte-göra-men-det-blev-inte-av-saker.. Jag tänkte gå till gymmet och träna, jag tänkte börja plocka ur hyllorna som jag ska ha med mig, jag tänkte sätta på en tvättmaskin osv...  Jag är så jävla slö idag för att få någonting gjort. I allafall just nu. Jag får skylla på den otroligt dåliga väckningen i morse... Kl 07 drar vaktmästaren eller någon annan jävla nöt igång och borrar, om och om igen.. När det blev tyst ett tag tänkte man "åååh vad skönt, nu tog det slut" men icket, då börjas det igen. Detta är den största nackdelen när man bor i lägenhet. Tur att jag inte hade migrän. Är så otroligt känslig mot ljud då..

Sen blev det ju ännu värre när man kollade ut genom fönstret och såg att det snöade...

~*~*~

Nä nu lär jag fan ta tag i det här om jag vill flytta någon gång. Jag ska slappa liiiiiite till innan jag drar igång. Jag ska bara ..... jag ska bara.......

Höj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback