Lång kolaseg dag.

Ledig idag från jobbet. Fy fan vad skönt! Jag kommer vara ledig iaf en dag extra i veckan, förhoppningsvis två -mer får det fan inte bli än. Då blir det en mindre summa pengar som kommer in på kontot och mina planer som kostar pengar går i kras. Dessutom har jag ju den här vikbara burken att betala av också, det lär ju gå i förstahand så jag blir av med det så fort som möjligt.

Just precis innan jag loggade in här för att blogga hade jag en plan om vad jag skulle skriva om..... Men det är som alltid, den planen flyger i väg samtidigt som man ska trycka på första tangenten och nu är allt tomt...
Ungefär samma som när man ska berätta en dröm. Detaljerna som sätter färg på drömmen försvinner en efter en när man ska berätta den för någon.

Kan ju alltid skriva vad jag har gjort idag.... Jag har inte gjort ett skit!... Så snabbt var det avklarat.

Jag ska göra om mitt hår. Det har ja bestämt. Permanenta och så färga underhåret brunt ... Sedan klippa det i någon snygg frisyr. Fast jag har inte råd att gå till frissan, man blir ju för fan ruinerad där för att man bara ska klippa lite hår. Nej, så om någon läser detta och känner att den kan hantera hår, så hör av er till mig. Hehe.





*~*~*


Idag är det 3år sedan. Jag kände inte dig, hann ju bara träffa dig några gånger under en 2månaders period. Men ändå hann du förmedla så mycket glädje, att jag kunde se vilken fin människa du var- eller är. Det är hemskt hur världen är orättvis.
Många tänker lite extra på dig idag. Du är för evigt saknad ..Vila i frid.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback