Borta......

.......är alla bilder och all musik på min dator. fatta ALLA BILDER. musiken var väl egentligen skitsamma -har ju massa kompisar som kan skicka till mig... Men bilder, hade så otroligt mycket bilder som vi inte lagt över på skiva ännu. Vi skulle göra det, men sköt alltid upp det och nu är det försent. så jävla typiskt. Alla bilder från balen, studenten, säckgången... Det är nog dom som känns mest.  Och alla festerna. Fan, en bild säger ju mer än tusen ord sägs det ju -Lär nog haft minst en miljon ord som försvann idag då.. Orsak? Datorn rensade sig själv, säkert något virushelvete.

Hur kan jag skriva detta då? när datorn kolavippat? Jo, i fredags köpte jag en egen, bärbar dator. Så jävla skönt att ändligen gjort det. Nu kan jag ta tag i webredaktörsjobbet ordentligt! Och så kan jag ju, som jag gör nu, ligga nerbäddad i sängen och skriva :) Hur skönt som helst ;)

nu har allsvenskan dragit igång -Äntligen!!. var till hammarby i fredags, rolig resa! vinst blev det, med 10-3... Inte är man van vid att det blir så många mål gjorda på en match? Hemresan var  också rolig , fast fasen vilken tröttchock jag fick. En luftmadrass i mittgången skulle inte varit helt fel just då. Måste sett förjävlig ut.... haha

Nej, nu ska jag nog sova..... Hade bra, godnatt.

Kommentarer
Postat av: lego

kanske du lär dej att skaffa ett bra virusprogram till denna dator då och göra en sökning minst en gång i veckan. norton skulle jag rekomendera, kanske kan skicka det när jag kommer hem. surt att det hände, nu ska jag hem och göra kopior på alla mina viktiga filer.

2006-10-02 @ 12:12:11
Postat av: Josse

Gumman! Jag har massa bilder jag fått av dig, och bilder från balen som du kan få! Puss

2006-10-02 @ 17:11:03
Postat av: Surre

Hej hälän!!
Var du på match i torsdags??? =P, jag var på matchen i fredags, men vem vet du kankse var där och såg en annan leksand match??...tihi...

Puss på.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback