Pollenchock

Då har jag varit ute och flängt i gen då. Denna gång bar det av till Jönköping, för att kolla på den första kanottävlingen och träffa alla kanotister man känner. Det var mycket roligt, har inte träffat endel sedan sommarn -04.
Jag kände verkligen hur jag blev mer och mer sugen att bara ta en kanot och åka ut på vattnet, var ju perfekt väder för det också. Önskar att jag hade en egen kanot. Skulle köpt en av en kille i klubben, men jag har inte pengar till det just nu så han sålde den nu i helgen -till en kille som inte klarade av den kanoten. Jävligt nödvändigt ;) Han vickade faktiskt efter några meter, snacka om skadegjädje.

Pollenbomen har sprängts nu också känner jag -och det är inte kul. Clarityn eller vad den där medicinen heter funkar inte på mig. Lär väl få fingret ur arslet och komma iväg och testa mig, men jag gillar inte sjukhus så jag håller mig så länge som möjligt.

Hoppas på bio ikväll, bara mamma vill låna ut pengar till mig.. Mitt bankkort har gått sönder -igen..

Nej, nu ska jag sätta mig på balkongen och försöka få lite mer färg i ansiktet och inte bara i pannan som jag har just nu. Brände mig i Jönköping på just pannan, resten av ansiktet har sin normala färg. Förstår inte hur fan jag lyckas.

Ha en trevlig söndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback