Goodbye April.

Partyhelgen slut. Har varit en väldigt rolig helg. Har fan inte tagit det lungt alls.
I lördags åkte jag och Anna till en balaffär i Borlänge. Lyckades hitta en klänning tillslut som var underbar. Lättnaden var obeskrivlig. När vi lämnade affären kunde jag inte sluta le. Jag var så glad. En sten hade lyfts från mina axlar..

När jag kom hem åkte jag direkt på vårmöte vid kanotklubben. Ett möte som tog tre timmar ! Det blev lite stressigt, eftersom jag skulle på födelsedagsfest vid 19. Jag hade inte gjort i ordning mig alls, men eftersom min  bror som skulle köra mig,  var en timme sen så fixade det sig .  Okej, inte så kul att jag kom en timme sen men skönt att slippa stressa.
Festen var hur kul som helst. Massa skratt och galenskap. Vid halv 12 blev det utgång, det var också trevligt, men jag måste säga att Grand börjar bli uttjatat. Det är ju alltid samma folk som är där. Klart, det är ju bra på ett sätt men det skulle ju vara kul med lite nytt folk...

Igår åkte jag ner till stan för att hjälpa till och städa efter gårdagens fest. Men jag kom ner senare än planerat och när jag väl kom, var killarna redan klara. Sköööönt. Så då drog jag med dom till Monte för att äta ostrulle.

På kvällen blev det grillparty hos paula. Brännboll spelade vi också, väldigt kul men faasen vad kass man är. Jag träffar inte bollen, gör jag det så kommer den inte långt. Jag gjorde tre tappra försök att fånga bollen tre gånger, men lyckades endast en gång. De två andra försöken fick jag bollen i huvudet.

Nu ska jag äta. Ha en trevlig 1a maj.. Toodle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback