Bal imorgon.

Ja, då sitter jag här, nervös så in i helvete inför imorgon.  Hur ska det gå? Hur kommer att vara? Vad kommer att hända? Hur kommer talet gå (ja, jag ska faktiskt hålla tal). Så går tankarna hela tiden. Jag måste dubbelchecka Hela tiden.

Köpte smink idag. Vad summan av kardemumman blev, talar vi inte om här -mamma kanske läser ;).
Men sved gjorde det ganska rejält i själen och i plånboken.

Men nu är iallafall allt fixat tills imorgon, tror jag. Känns som om det är något jag har missat, har jag det så hoppas jag verkligen att det inte är något viktigt. Man vet ju aldrig med mig.

Mitt paraply är trasigt, så jag lär ragga upp ett nytt om det skulle regna imorgon. Den biten får mina päron sköta.

Om 15 timmar börjar festen! Hurrejeda mig.


/Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback