Ekologifest.

Precis hemkommen från en Ekofest som min klass fixat. Den hade allt en fest inte ska ha om man vill ha en lyckad fest. Eftersom ryktet går så jävla fort i denna lilla metropol, kom det såklart mycket folk. Det har jag absolut inget emot! Skit kul med massa folk, men det jag blir så sur över är folk som kommer dit enbart för att förstöra och bråka. Dessutom massa personer som absolut inte är välkomna.
Jag blir så förbannad. Att stå och se på när massa idioter förstör ens fest, slår sönder grejer osv är så frustrerande. Det är ju skador vi som arrangörer så klart åker på att betala sedan.
Någon eller några hade ringt polisen, så vid 11 kom det en pikétbuss med fem farbror blå och kikade in.
Var faktiskt schyssa snutar. De såg riktigt tuffa ut men stog gärna och skojade med de som skötte sig.. Man kan jämföra dem med glasspaket..
Hårda utanpå -mjuka inuti.;) En var dessutom väldigt lik en biffig Papi Raul.

Men, egentligen så är detta en typisk Ekofest. Tidigare Ekofester har slutat med bland annat en eldad dörr, folk har slagits blodiga (skojbråk) osv. Det har lixom blivit en tradition på något vis. =/
EKO har lyckats att bli bannade från massa fest lokaler. Börjar sina ut på tillgängliga lokaler nu.. 
Ganska komiskt egentligen....
 

Såklart var det inte bara tråkigheter.. Träffade några som man inte  pratar så mycket med längre. Mycket trevligt var det att få krama om dem och tjåla lite skit :)

Nu ska jag sova. Tifojobb imorgon.

Godnatt.

/Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback