Hultsfred nästa.

Har precis vaknat. Ska snart gå och packa klart väskan och göra i ordning mig. Sen drar jag till hultsfred. Brorsan ska köra ner- och hämta oss på söndagen -väldigt schysst må jag säga.
Så jävla skönt att hultsfred blir av iår. Ett tag såg det ínte ut som att vi skulle komma iväg, men med lite envishet och jävlarinamma så gick det. Fy fan vad kul vi ska ha det.


Klassen student.Min helg har varit underbar. Studenten på fredagen och sen fortsatte festen på lördagen i leksand. Studenten var konstig. Helt jävla underbar, men samtidigt vemodig och ledsam.
"Jag hade ett stort leende på läpparna och en tår i ögat",var det någon som sa. Tyckte det stämde rätt bra.
Kommer alltid minnas denna dag, och min klass.


Efter krogen, hamnade jag på någon efterfest med några till den tidiga morgonen. Det bjöds på mat och öl. Riktigt trevligt. Åkte hem vid halv 6 på lördag morgon, för att kunna sova någon timme iallafall innan jag och surre drog till Leksand, för att fotsätta festa.
Festen blev ganska lugn för min del, orkade inte festa så jävla mycket faktiskt. Men andra orkade det och fy fan vilken grisfest det blev ;).


BalSåg att jag inte skrivit något om balen. Orkar inte skriva en lång berättelse om hur det var och så, men jag kan ju säga att det var skit kul -en minnesvärd kväll. Jag och henke var värdparet, vilket var riktigt skoj faktiskt. Även fast man kände sig lite tjatig ibland kanske men...






Nu måste jag sticka och fixa det sista till Hultsfred. Ha så kul. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback