Fredag fylld med Curling,Film och godis.


Fredag och sista skoldagen för denna vecka. Började dagen som vanligt med att försova mig. Jag måste vara Världens svåraste att väcka. Jag har FEM alarm igång på mornarna. Har ställt dem på 5 min mellan varje alarm. Första börjar ringa 06.45, Plus att radion går igång halv 7 på ganska hög volym ( inställd på snooze). Jag kommer inte ens ihåg att jag stängt alla dessa alarmen! Tre är på mobilen och en är en tick-tack klocka.
Vad behövs för att jag ska komma upp i tid? Det är min fråga..
Måste jag uppfinna något som gör att täcket rycks bort och sedan får 10 liter vatten över mig?

Curling på idrotten idag. Riktigt kul och det gick mycket bättre än vad jag tänkte mig. Allt var kul tills jag drar en vurpa på isen. En rejäl.. Sopan som jag hade i handen slungade jag iväg högt och långt iväg, bara tur att ingen fick den på sig. Jag damp ner på ryggen, slog i huvudet och tog i med handen lite olyckligt som just nu gör ont och lillfingret + handflatan är typ bortdomnat! Läskigt, illa, men så himla typiskt mig.  Alla skrattade, inklusive jag. Den vurpan bjöd jag på....

Nu blev jag stormad av min bror och 2st till. De har köpt godis för 130 spänn (!!) Så det blir väl att proppa i sig massa onyttigheter igen... Öhum, visst var tjejvasan om 15 dagar? =/ =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback