Nyårsafton

Har nyss vaknat upp. Idag är det  nyårsafton. Idag blir det raj raj. Hoppas jag. Sov i pappas hus inatt. Han själv är i älvdalen så jag, peter och patrik satt här och småpartalite.. Dunkade på musik så in i helvete -längesen jag gjorde det eftersom jag bor i lägenhet....

Fan, igår kväll var jag så jävla laddad inför kvällens partande.. men nu känner jag ingenting. Vete fan om det kommer senare. Kanske är för att jag är nyvaken och trött? äh, det löser sig väl.

JA, som sagt. Fest ikväll. Jag ska tydligen laga mat och bestämde mig för potatisgratäng med kassler. Ska jag spara på vitlöken eller ösa på? Grabbarna har köpt fyrverkerier för 1700. Två stora jävla låder och nå mer grejs -kan nog gå åt helvete.

Bernad och bianca nu på disney channel. Var fan inte igår man såg den -blir å se den nu. Älskade den filmen när jag var liten. Kommer ihåg att jag störde mig på tanten med krokodilerna rut och rufus. Hon
var ju elak och RÖDHÅRIG!

Nu ska jag kolla på flmen och sedan vänta på att bror och patrik skalat klart alla potatisar.

Gott nytt år på er alla


over and out




Kommentarer
Postat av: lego

inge fernet för dej ikväll hoppas jag för då skjuter du väl upp dej själv istället för raketerna... mycket vitlök!!!

Postat av: Surre

Tack för allt Hellen! =)
Gott Nytt År på dig!! pussipussis

2007-01-01 @ 15:26:00
URL: http://surrovich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback