Tristess

[X] Snott den här listan
[X ] Rökt en cigarett
[X] Snusat
[X] Varit full
[  ] Fått sparken
[  ] Bott utomlands
[X] Varit knytnävsslagsmål
[X] Rymt hemifrån
[X] Haft känslor för någon som inte känt lika
[X] Haft käsnlor för någon som känt samma
[  ] Blvit arresterad
[X] Hånglat med en främling
[  ]Gått på blinddejt
[  ] Ljugit för en kompis
[  ] Varit kär i en lärare
[X] Bråkat med en lärare
[X] Skolkat
[  ] Legat med en arbetskamrat
[X] Sett någon död
[  ] Spytt i en bar
[X] Åkt snowboard
[X] Legat på rygg och beundrat molnen
[  ] Gjort en snöängel naken
[X] Byggt ett sandslott
[X] Hoppat i en vattenpöl
[X] Fuskat när jag spelat spel
[X] Varit ensam
[X] Somnat på skolan/jobbet
[  ] Använt falskt ID
[  ] Älskat under en solnedgång
[X] Rört en orm
[X] Sovit under stjärnorna
[X] Blivit missförstådd
[X] Vunnit en tävling
[  ] Varit avstängd i från skolan
[X] Varit i en bilolycka
[X] Hatat mitt utseende
[  ] Varit vittnet till ett brott
[X] Blivit utsatt för ett brott
[X] Ifrågasatt min hjärna
[X] Gått barfota och trampat lera mellan tårna
[X] Varit vilse
[X] Simmat i havet
[X] Känt som att jag håller på att dö
[X] Sjungit karaoke
[X] Betalat för mat med bara mynt
[X] Fångat en snöflinga med tungan
[X] Dansat i regnet
[X] Skrivit brev till tomten/Gud
[X] Blåst bubblor
[X] Gjort upp eld på en strand
[  ] Förstört en fest
[X] Åkt rullskridskor
[  ] Hoppat från en bro
[  ] Ätit hund/kattmat
[X] Slickat på frusen stolpe på vintern
[X] Kysst en fisk
[X] Suttit på ett tak
[X] Sittit uppe hela natten
[X] Inte duschat på en vecka
[X] Pallat äpplen
[  ] Brutit ett ben
[X] Fångat en fjäril
[X] Fuskat på ett prov
[X] Glömt någons namn
[X] Sovit naken
[ ] Gift mig
[ ] Skilt mig
[X] Druckit direkt från mjölkpaketet
[X] Gjort något olagligt
[ ] Smakat på grodyngel
[X] Känt mig elak
[ ] Varit gravid
[ ] Fått barn
[X] Varit alledes för snäll
[X] Tuggat kåda
[X] Skogsvandrat
[X] Badat naken
[X] Lyckats välta julgranen
[  ] Gjort lumpen
[X] Varit i något land utanför norden
[X] Önskat att jag varit död
[X] Tjuvåkt spårvagn/tåg/buss etc
[X] Gjort något jag ångrat
[  ] Varit på opera
[  ] Hoppat fallskärm
[  ] Åkt jetski
[X] Modifierat denna lista



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback